big fail alltså. äckel.



hahahahahha alltså ska man skratta eller gråta för det är så jävla synd om vissa människor här ute i världen. så oerhört synd. Till att börja med så har denna pajasen som verkligen inte står för vem den är eftersom att han/hon skrivit från tre olika "personer", det är samma jävla ip-adress, när ska ni lära er att om ni nu ska försöka vara roliga och säga er åsikt, som jag egentligen skiter blanka fan i, så ser jag ip-adressen! amatör.

och för det andra så vet jag faktiskt att jag varken ser ut som en höna eller åsna och allt det där du skrev. har faktiskt en spegel hemma och om jag ska vara ärlig så är jag jävligt nöjd med vad jag ser så försök inte sitta här och skriva en massa skit och tro att jag sak ta åt mig för det gör jag inte :D!

& att jag härmar kenza? med vadfan då? haha , nej pallar egentligen inte lägga ner tid på sånthär, men det är skitkul fan. Och ja jag har bra svenska, borde jag inte ha det efter att ha bott här i nästan hela sitt liv? vad spelar det för någon jävla roll om jag är en irakare eller ej? och jag skämms verkligen inte för vart jag kommer ifrån och ser ingen anledning till att folk ska tro det. och tro mig stumpan, du känner varken mig eller min "horfamilj" som du uttrycker det, för hade du gjort det hade du fan inte skrivit sådär. äckel.

Och du har lagt ner en jävla massa tid på att skriva ner alla dessa kommentare, tack för att du slösar din tid av ditt värdefulla liv på att skriva ner bullshit om mig, uppskattar att jag har några sådana läsare. Och snälla ska du kommentera något mer så skriv ditt riktiga namn så jag vet vilken pajas det är som har så jävla mycket skit att säga, jaja puss på dig och jag ska be för dig inatt.. :(


Kommentarer
Postat av: Raian

För det första var det nt jag som skrev det andra, jag skrev mitt namn och vad jag ville säga till dig, ta det som en komplimang, vad vill du mer?, och den "anoyma" personen är en person som jag känner och hon skrev sitt namn faktiskt, tro inte jag sitter och skriver det här för att jag ska ta tillbaka mina ord? nej men tyvär ska jag nt be för dig inatt PS: & tack själv för att du la tid på att svara på min enda söta komplimangen, fick för mig en uppsats & läsa här :D

2010-09-13 @ 19:59:41
URL: http://raianramadan.blogg.se/
Postat av: demet

HAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR :O

2010-09-13 @ 20:51:04
URL: http://soirresistibles.blogg.se/
Postat av: Raian

Hon heter vanessa, mer kan jag väl inte säga, men hon går i min klass på Fransull ;)

2010-09-13 @ 20:59:07
URL: http://raianramadan.blogg.se/
Postat av: reb

så avundsjuka människor vi har i denna världen herregud... lägg ner å hitta något annat att roa dig med . du visar bara att du inte har något liv..

2010-09-13 @ 21:53:50
Postat av: nelly

håller med rebecca, om du ska skratta eller gråta har jag svaret på. skratta tills du börjar gråta raghad. vilken människa, du är sååå vacker räggs och det vet du. puss !

2010-09-13 @ 22:12:07
URL: http://nellyrubins.blogg.se/
Postat av: Din kusin

SKratta bara åt d mitt hjärta.. d e bara avundjsuka=)

2010-09-13 @ 22:56:30
Postat av: S

Jealousy is what makes a bitch talk. Raian du ska veta att du är RIKTIGT jävla stenful. Raghad keep up the good work du är vacker som du är ;)

2010-09-14 @ 20:11:13
Postat av: Anonym

skit i dom, du är skit söt. Skit fin och har din egen stil. hon är avundsjuk.. att hon ens orka sätta all sin tid på att skriva det hon e rkt avundsjuk. irakier är fett fina, är inte själv men ert land e fett fint o ni har sådan fin skönhet.. låt henne äta bajs älskar dig o din blogg. puss

2010-09-14 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />