finally friday! Eid mubarak.

hejhopp sötisar, fredag idag, känns skitskönt faktiskt, vet inte hur fan jag redan känner mig skoltrött men jag är riktigt jävla sonkig i skolan, vill bara sova haha. Aja men vad skönt att det är fredag idag då, ingen skola på ett par dagar. Ikv vet jag iallfall inte vad som händer, det är ju Bajram, så Eid Mubarak på alla er som firar det och hoppas ni får en jättetrevlig helg! :) ska iallfall nog först till min mormor som vi göra varje år och träffar alla släktingar och så, sen efter det vet jag inte vad som händer faktiskt...

efter skolan så drog vi till stan och tjockade oss på SUBWAY som vanligt, åh är helt in love i det stället fan, får aldrig nog. Bara man kommer in så känner man den goda lukten och bara ååhhh love is in the air! hehe. Iallfall efter vårt tjockande så drog vi vidare och bara var i stan och så, är hemma nu och nu ska jag upp för mina systrar är här och så, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />