förlåt att jag finns dååååå

hehehe ne
j men förlåt för min jävla kassa update idag. nu ska ni få höra varför, eller alltså om man tänker efter så har jag ngen riktig anledning men det började med att efter skolan så drog jcg och aff till stan och handlade lite och så, där möte vi även på Sandra. Vi drog och tog en mysig liten fika, lite senare kom även sandras vän Matea och gjorde oss sällskap. Vi satt där och hade jättetrevligt faktiskt, fikade, snackade skit och hade allmänt trevligt haha. :)

Efter några timamr med rövarna fastklistrade i espresso stolarna rörde vi oss hemåt. Min syster hämtade upp mig och alltså jag har varit så jävla klantig och dum idag. Min hjärna segar otroligt mycket när skolan är igång alltså. Till att börja med så kommer jag på en halvtimme innan jag ska börja att jag har en fucking ridlektion idag! jag missade den och blev så jävla irriterad, fan! Sen så kommer jag hem och vad tror ni itne händer då, jo idiot här (jag) somnaaaar, och jag vaknade runt nio tiden så verkligen guck luck med att jag ska sova inatt, mm ja pussa era skinkor. bullläge för mig nu alltså. skjut mig någon snälla.

har iallfall suttit och kollat på en film nu med syster, vet fock inte vad som händer härnäst! men vi höres pusssss


snyggaste jävla avataren någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />