kommentarer&svar!

besökare om världsnyhet!:
jag älskar jersey shore!!
men kollar du på internet (isf vilken sida)
eller laddar du ner :)
SVAR; ja det är verkligen ett skitkul program! Kollar på en jättebra hemsida som heter www.ch131.com :)


Anonym om my new babies:
va det länge sen du köpte skorna, va kosta dom och finns dom kvar tror du (A)
SVAR; ja det var faktiskt ett tag sedan, var i somras jag köpte den, tror dock inte de finns kvar... :/


josefine om fredag!:
bra blogg! det skulle vara kul att se bilder på ditt rum. :)
SVAR; tack så mycket, kul att du gillar den! Ja kan nog försöka ta någon bild på mitt rum när jag städat det hehe. ser ut som ett bombnedslag med kläder just nu...


Anonym om fredag!:
var jobbar du nånstans ? hur länge ska du jobba ?
SVAR; jag jobbar på ett ställe som heter SUMO, och vi typ ringer runt och förnyar prenumerationer och bjuder våra kunder på premier och sånt där. Ni vet de jobbiga telefonförsäljarna som man alltid klickar, ja im one of them now! Och hur länge jag ska jobba? antagligen hur länge jag vill haha :)


Anonym om fredag!:
du ser inte ut som på bilder "/
SVAR; måste vara en jävlig besvikelse isåfalll haha, beklagar :)


Anonym om fredag!:
är det du på bilden?:)
SVAR; japp det är det, vadådå :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />