lördag.

ja alltså jag kunde inta blogga igår.
Det var meningen att jag skulle bli hemma och chilla med livet och bara göra ingenting, men senare på kvällen beslutade jag mig för att dra till oxie, träffade älskis och sov där. Vi var hos Marion lite på kvällen och så, vi satt i hennes mysiga rum och tjockade oss och bara hade lite trevligt. Efter det gick vi hem till rebs igen och då däckade vi dirrmode!
Pappa kom och hämtade oss för några timmar sen och nu är vi hos mig. Vi har även med oss angeline, rebeccas systers dotter, underbar unge alltså, hon har iallfall fått vara med oss idag och snart ska hennes pap hämta henne. Sen ikväll vet jag inte vad jag och rebecca ska sysselsätta oss med, men det blir säkert något kul, like always!
ha en fin lördag! (L)
dem tiderna saknar man juuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />