måndag!

eheeeeellu babelos!

vad gör niiiiiiiii? Själv kom jag hem för en stund sen typ. Drog till stan efter skolan med maria, chasmine och äff. Köpte en ful present till reham som fyller år imorgon ju, haha nej skojar köpte iallfall en jättefin kofta till mögen. Om ni tror att jag är dum i huvudet nu som skriver det gär är det för att hon redan har fått presenten trots att hon fyller år imorgon, orkade fan inte gå runt o bära på en påse med kläder som ändå inte var till mig haha.

Fick även med mig ett par jeans, kände verkligen att jag behövde ett par nya. Har skitmånga men gud vad jag hatar jeansbyxor med jeanstyg (?), ja alltså sånt hårt äckligt, usch klarar inte av att inte kunna röra på mig som jag vill. Sprallig tjej. Så köpte ett par med lite stretchtyg, sånt gillas! :)

och måste bara säga att min dag började som ett helvete eftersom att jag vaknade 20 minuter innan jag skulle ta bussen så ni kan fatta hur f*cking stressigt jag hade det, och jag ääälskar ju stress. eller inte. nej men det blev en jobbig morgon som senare blev bättre hehe, aja puss på era skinkor nu! :*




stenful bild! men supersöta är vi iallfall! oh ångest...

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad heter han längst till höger? Han var ju riktigt het.. Är han singel? :$

2010-09-06 @ 21:43:33
Postat av: Anonym

Vad heter den läckerbiten till höger? Är han singel?

2010-09-06 @ 21:57:33
Postat av: chrille

raghad det är inte jag din jävla turk

2010-09-07 @ 21:59:48
Postat av: Anonym

är det era killar ?

2010-09-09 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />