me, myself and i.

har varit för mig själv nästan hela dagen idag och det känns jätteskönt faktiskt. en ganska lugnt lördag om man säger så. Satte på min klassiska plugglåt "river flows in you" från Twilight, som jag alltid sätter på när jag ska plugga för den är så skön och lugn, och pluggade som bara den! Känner mig jätteduktig faktiskt, för jag är nästan klar med många av mina läxor för veckan hehe. Så det är nu avklarat och bortcheckat från min checklista för ikväll.

nu ska jag nog ta och tänka på mig själv lite till och gå upp och äta, har inte ätit något på hela dagen fan, känns lite tomt i magen tycker jag. Och eftersom att jag är ensam hemma blir det dinner for one, skönt faktiskt. Så ska upp och sätta mig ner och äta min middag i lugn och ro (låter som en jävla pensionäränka..) sen blir det fan att kolla Jersey shore på datorn, får fan inte nog! PERFEKT lördag för mig, imorgon är ju en lite speciell dag också hehe, berättar sen. jallajalla pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra med mig :) Hur är det själv? :)

2010-09-18 @ 20:35:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Anna

River flows in you är bra :)

2010-09-18 @ 21:51:24
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur fixade du det sà snabbt?

funderar själv på att söka jobb men vet inte vart jag ska börja..

har du tips:-)?

2010-09-19 @ 08:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />