monday

hejhoppsan!

Måndag idag då, en ny vecka. Och som alltid sitter man trött som ett svin på måndagar, iallfall jag. Jag och syrran fick för oss att dra till våra kusiner igår kväll runt tio tiden och däriftån kom vi inte ifrån förens runt halv ett tiden så det blev sängdans ganska sent oxh försov mig halvt imorse så det blev stressigt som fan!

Skolan var helt ok idag iallfall, lite drygt bara. Är iallfall hemma nu och har ätit och så och jag är så jävla trött att jag skulle göra vad som helst för att få sova lite nu utan att det skulle påverka min nattsömn, men tyvärr går inte det. Så det gäller att hålla mig sysselsatt och borta från sängen tills ikväll. hehe får se hur duktig jag är där !


Kommentarer
Postat av: mob

Jätte söt är du!

2010-09-23 @ 16:45:29
URL: http://mindtricker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />