my new babiees!


hehe visst har jag världens mest underbara mamma som vet exakt hur man gör sin dotter lycklig?! jo klart som fan att jag har. ohh är helt kär i dem, går runt här fram och tillbaka framför spegeln och beundrar dem! Dom är baige färgade förresten, vet inte varför jag gjorde bilden svart/vit haha. de ska iallfalla nvändas flitigt... men frågan är bara nääär? har adopterat hem ett antal skor den senaste tiden som bara står fint uppställda i skorummet, dom kommer aldrig till andvändning. lite sad faktiskt :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

skulle vara roligt och höra vad du tycker om min outfit idag:D

2010-09-28 @ 19:28:27
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />