onsdag!

hejjhopp sockertopp.
har nyss fyllt min mage med min mamis goda arabiska mat, ohh vad gott! Så nu sitter jag här helt glad och mätt haha. Innan det så duschade jag och innan det så var jag i stallet, hade ju ridning idag. Det var ett tag sen så det var skönt att vara tillbaka efter sommar pausen hehe.
Efter skolan så drog jag till stan med några från klassen för att ännu en gång gå till valstugan för Moderaterna och anteckna och leka politiker, valdebatten är ju på måndag. Sen blev det lite fika och så med ett par andra vänner. Det är fördelen med att gå i skola i stan, man har nära till allt hehe :)
Är iallfall skittrött nu faktiskt, vill bara krypa ner under mitt sköna täcke och sova, men ska nog vara vaken ett tag till, sen blire sängen dirrmode :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />