onsdag.

onsdaaaag idag ja!

är hemm nu. sitter med min halsduk virad runt halsen och halvsover, är så jävla trött! Vill bara krypa ner under mitt sköna täcka och förbli där i ett par månader, seriöst... Är iallfall hemma efter att ha varit i stan lite efter skolan, satt mest och möglade fast i Bk med resten av folket.

Pallade inte sitta mer så jag traskade hem och nu sitter jag här, som sagt. Ska snart upp och äta. Vad skönt att inte behöva plugga ikväll då, mitt pluggande igår gick sådär, hoppas det lönade sig idag på provet iallfall. Gick nog helt okej hoppas jag..

försöker fixa det här med jävla videoinläggskitet haha, men lyckas inte.. aja efterbliven chaaay här. pussa era tår!


me&polskii today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />