onsdag!

hey darling!

Mina uppdateringar framöver lär nog bli såhär sena framöver eftersom att jag inte kan blogga förens nu, då jag går i skola och det tar en tid innan jag är hemma från stan och så. Är iallfall hemma nu, efter skolan drog jag till stan med mögarna m, r, a, c & c. Vi tog en liten fika på redfellas sen tog det lite lugnt bara och så i stan. Kolalde runt ilte, fyfan vad jag ville ha med mig nästan alla skor hem! alla fina boots, fina mysiga höstskooor! ååh! snart ska det shoppas, snart bajram ju, vilket betyder moooney moneey money, must be funnyyy!

Aja är iallfall hemma nu. igår efter skolan så drog jag och maria till stan för att prata lite med de i valstugan för Moderaterna, vi ska ha valdebatt i skolan och vi representerar Moderaterna. Vi stod där i över en timme och fyfan vad politik är intressant, det avr jättekul att prata med de, det visste jag inte! Tycker folk borde rösta på moderaterna faktiskt...

aja nu sitter jag här och ska sätta igång med mitt lilla pluggande, det börjar sakta men säkert... pussshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />