@ rebs place

godmorgon folket!


Är hos rebecca, sov här med jess igår. Nu är det bara jag och reb, hon ligger på andra soffan och leker mrs.duktig med sin bok i handen som hon läser. Och jag underhåller mig med min kass-uppdaterade blogg (hehe sorry). Åkte till oxie igår direkt efter skolan och blev fast här som vanligt hehe, men ska snart röra mig hemåt, men orka bara inte röra röven och resa mig haha. Önskar fan att jag ahde en privat chaufför som kunde köra och hämta mig när jag ville... förutom min stackars pappa som nästan redan är utsatt för det men ja...

ja men vi hörs när jag kommer hem era bajstollar, puss!


ohhh kolla vad jag hittade för bild i rebs data då. känns som ett jävla bra tag sedan detta alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />