söndag.

söndag idaaaaaaag då! ångestsöndag som vanligt. Förstår inte hur söndagar bara drar med sig den här rejäla ångesten... Aja sitter iallfall här nu och har ätit frukost och så för en stund sedan. Reb stack hem någongång imorse medans jag sov haha så hon syntes inte till idag.

Vi drog ut igår igen lite senare på kvällen igen och träffade nällls en liten stund, satt ute och snackade bara och så. När vi kom hem gjorde vi inte så mycket, bara satt och töntade oss som vanligt. Tills vi däckade.

Ja nu ska jag väl bara sitta här och vänta på att klockan ska bli några timmar senare för att jag ska få känna mig en aning vuxnare... ska nämligen jobba idag hehe, så ska möta upp melzoo lite senare så drar vi till jobbet och träffar de andra gullungarna :*

ha en tråkig söndag !


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jo, det blev väl helt okej.

fast blir ju slitet :/

2010-09-26 @ 15:13:20
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />