söndag

goddag mina små kycklingar!
är vaken nu (nu!?), nej men vaknade för någon timme sen. Alltså ni fattar inte, jag försökte verkligen i timmmmar dra min feta röv upp ur sängen men nej det gick inte helt enkelt, jag bara låg som fastklistrad under mina två tecken hehe, så mysigt vettni!
Nej men nu är ja iallafall vaken och har tryckt i mig frukost, eller vad man nu ska kalla det. nu sitter jag och försöker skriva detta jävla inlägget som jag försökt göra klart i tio minuter men jag får upp nya jävla facebook.händelse hela tiden sen glömmer jag bort att jag håller på att skriva. men nej nu ska jag inte lämna skrivandet förens jag är klar här hehe, fan nej nu råkade jag göra det igen, okej hejdå jag avslutar här! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />