tisdag, horsiehorsie!

är hemma från skolan nu, vi hade en aning annorlunda skoldag idag. vi höll till vid pildammarna och hade insparks aktiviteter. Vi hade faktiskt skitkul, gjorde allt ifrån att bygga pyramider, av oss själva då,(och såklart trilla och slå i ansiktet), trycka in så många marshmallows som det går i munnen, fick inte 11 stycken haha. Och en massa andra roliga aktiviteter. Och det har varit skitfint och stekigt väder idag, det var man inte beredd på så en aning stekt är jag nu, med tanke på att jag klädde mig som om det var vinter imorse haha.
IDAG SKA JAG INTE SOVA! det kan jag lova er för jag kommer vara sysselsatt om ca en timme. Ska dra till stallet strax och rida, trevlans hehe :) aja nu hinner jag inte skriva så mycket, måste gå och slänga på mig my ridingclothes, pusspuss! :* Vi hörs efter ridningen!

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: okej :) jorrå. själv?

2010-09-21 @ 21:29:13
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />