torsdag

hej..försöker..ha ögonen-- öpnna -.-

alltså shit avd trött man blir nu för tiden. Helt sjukt hut skolan liksom iktigt suuuuger ut all energi ut en. Fast det känns faktiskt ganska skönt att vara tött om jag ska vara ärlig, för då kan man bara gå in och lägga sig och vakna upp helt utvilad till nästa dag. hehe.

Är iallfall hemma nu. Efter skolan drog jag afrodite och reham till Videdalsskolan, vår gamsla skola dvs. Där mötte vi även upp adriana mögis som gjorde oss sällskap. Vi hälsade på några av lärarna som vi faktiskt saknat som fan, fast det är absolut inte likdant när vår älskade björna inte är där, vår mentor.. Och gud vad det kändes kosntigt att gå in i korridoren, helt så.. Saknar dom sonkiga bänkarna som man bara kunde gå ut och lägga sig på och skolka från lektionen när man inte pallade mer haha, våra fina korridorer och allt. jävla skitskola haha.

Aja det var kul iallfall, efter det stack vi till pizzerian och nu är jag hemma och är satans trött, ska försöka hålla mig vaken tills det blir tillräckligt sent och tillåtet att sova hehe, pusss! 


old times määäään...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />