kommentarer&svar

anonym om måndag!:
Vad heter han längst till höger? Han var ju riktigt het.. Är han singel? :$

Anonym om måndag!:
Vad heter den läckerbiten till höger? Är han singel?
Anonym om måndag!:
Vad heter den läckerbiten till höger? Är han singel?
SVAR: läckerbiten till höger är min kära vän Christobal columbus. nej skojar Christoffer, och ja jag vet att det är du som själv skrivit det haha jävla kass är du alltså! :*
UPDATE: jag trodde det var chrille som själv kommenterat men så var inte fallet haha, det är någon som vill fixaaaaa ! :) men vem är du dåå ? (christobal tvingar mig till detta så ni vet, att ta reda på vem det är)


Kommentarer
Postat av: riktiga chrille

KING DU E MANNNEN KING! oooo, tsssss på dig babe ;D

2010-09-07 @ 22:11:03
Postat av: Camilla

Håller med dom andra kommentarerna, han är en riktigt läckerbit =)

2010-09-08 @ 16:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />