home sweet home.

wihooo! ännu en dag med rövkass uppdatering, jag vet ni tycker det är såå roligt! nej jag vet, jag är jävligt rostig. Känner mig ganska rostig för den delen, jag har en fråga till er. Får ni ont i huvudet när ni kollar jättemycket åt sidan? Alltså ni vet det mest åt sidan som ni bara kan! Eller är det bra jag som är sjukt efterbliven..? aja efter att ni testat, vilket ni säkert kommer göra nu haha, så fortsätt läsa detta intressanta inlägg...

Åt ju sushi idag med mina systrar, fyfan vad gott det var, like always! Åh jag svär på allt jag har och äger att fast att jag åt så jävla mycket idag hade jag INTE tackat nej till en till tallrik med sushibitar, så jävla gott! Börjar ju faktiskt också bli stamkund hos Rose garden, tycker de borde ha ett privat bord reserverat för mig och mitt sällskap.. hade varit något! aja keep dreming. 
Efter sushiätandet så tog vi en liten runda i stan och såklart kommer jag fan inte därifrån utan att ha handlat något, måste verkligen sluta upp med det där. Det är varken hälsosamt för mig, eller för stackars pappa heller för den delen. Men ja iallafall så blev det en jävla massa shoppande så jag lägger nog in bilder på allt snyggt jag fick med mig hem lite senare, men nu ska jag faktiskt springa upp och göra lite pannkakor, ha en fin kväll! (L)
på tal om rostig, här är en sjukt rostig bild på mig. så jävla gammal att jag inte ens minns haha, men ett par år sen i guess!

Kommentarer
Postat av: linnea

vad tjänar du på bloggen ungefär? lite intreessant att veta om du inte tar illa upp :D :D :D :D

2011-01-09 @ 02:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />