mitt 2010 del 2. juli-dec.

värmen blev bara bättre och bättre så många mysiga utekvällar blev det med girlsen. Vi luffade runt och tramsade för det mesta bara, men det är så vi roar oss.

en ännu mysigare grillkväll på västra hamnen, älskar det stället. Gillade det dock mer förr, nu är det typ invaderat av sliskiga typer som beter sig som om de aldrig sett mänskligt kött...haha.

sköna dagar på lomma strand glömmer man inte heller. älskar det stället!

inbrott gjordes även.. fast vi är inte kriminella längre, vi har fått terapi och så nu.

en trevlig kväll med gänget! strax innan skolan började.

höjdpunkten med Augusti månad, malmöfestivalen. fan vad jag älska det. trots att alla fjortisar gör det jobbigare och jobbigare för varje år som går..

första dagen i nya skolan var väldigt nervöst! detta var min väldigt genomtänkte outfit haha.

några fina september-outfits.

äntligen blev jag tillräckligt stor i pappas ögon för att få mitt jävla ID-kort! :)


vår inspark vi hade i skolan, självklart vann vår klass! hehe.


jag trillade av hästjäveln och såg ut som ett handikapp


hade en mysig nachoskväll hos titti.


klippte mig!



min fina kusin förlovade sig. och det dansades även en massa!


fick träffa världens underbaraste unge!


fick gå runt med äckelsladdarna haha


min andra fina kusin förlovade sig!


älskling tjatade riktigt mycket att vi skulle på smekmånad, skitjobbigt. Så jag tog med han på en jättemycig resa till Bahamas, bara för att han tjatade så jävla mycket!


november var en väldigt aktiv shopping-månad för mig! detta var en del av allt shopperi...


lekte piercare och gjorde ännu ett hemmagjort hål i örat!


kenza var även på besök i Malmö, Entré så henne träfafde man också.


haha! här kom den igen! ja vad ska man säga, jag avr klantig. ska fan aldrig mer skratta...


jag fortsatte tråka ut er med mina right-now bilder haha


jag och nikki klantade oss i skolan! saknar faktiskt det svinet...


några trevliga hemma kvällar med tjejerna har det varit, mysigt nän när varit så kallt och tråkigt ute.


jag föll för sushin!


en vintersöt outfit fick vi också.


gick ut och var galen i snön! (för läskigt!)


köpte mina älskade bebisar!, jag bara väntar på rätta tillfället att ha dem på mig..¨


avslutade året med den finaste presenten, fick min Milo! så ett ganska bra år har det varit, men bättre ska 2011 bli! Och ett stort tack till mina fina vänner & familj som funnits och lyst upp min tillvaro som bäst! love u guys.

& jag fattar inte att klockan är sex på morgonen och att jag fortfarande är vaken, helvete. godnatt!

Kommentarer
Postat av: kita

hej cool blogg gmn <3 :)

2011-01-07 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />