Mobilblogg

 
Hej hopp bloggen! Är rasande arg nu ska ni veta, jag skrev värsta långa och fina inlägget nyss med skit iPad:en men såklart så försvinner hela alltet! Så nu mobilbloggar jag istället och hoppas på bättre lycka. Är i allafall hemma hos min syster med de andra och nu sitter vi och kollar film. Despicable me för andra gången, Åh helt kär i den jävla filmen! haha så rolig den är, ni måste se den. Alla ni som gillar tecknat iallafall.
Har iallafall varit och solat på ett skitbra solarium idag, fick jättemycket färg. Vilken tur att jag hittat ett favorit solarium då! Efter det motionspromenerade jag i över en timme nästan i värnhem/stan. Skum människa här, jag vet.. men lite skönt ibland att promenixa av energin.

Kommentarer
Postat av: anna

vart dåpuss

2011-01-07 @ 02:24:53
Postat av: Anonym

vilket solarium menade jag !

2011-01-07 @ 02:25:15
Postat av: D

sv: haha kan tänka mig det.. men jes nån dag varför inte;)

2011-01-07 @ 04:15:33
URL: http://wrapmywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />