Raghad has left the building guys, no more blogg.se !

mina fina vänner, om ni undrat (vilket ni säääkert gjort) varför jag inte uppdaterat idag och sådär så är det för att jag bestämt mig för att sluta blogga, tyvärr. Finner inte det roliga och intressanta i det längre... Så jag vill tacka blogg.se för dessa två bloggiga åren och hoppas att de kan hitta någon jävel som ersätter min fina plats... buhu nu lär ni sakna mig.

hahaha nej men trodde ni seriöst på det, trodde ni verkligen jag skulle sluta blogga?! Nej så lätt slipper ni mig inte vettni, MEN jag vill VISST tacka blogg.se för dessa två åren för jag bytar nämligen till devote, så där kommer ni numera hitta mig. Jag kände jag ville byta lite, lite omväxling, tröttnade lite på blogg.se, för krångligt för mig alltså, alla dessa koder och såhär. men ja WWW.RAGHAAD.DEVOTE.SE är min nya blogg! diiiiiit ska ni klicka er vidare nu, den bloggen är såå mycket bättre ska ni få se!

byebyee! :*

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okejokej! :) Jag myser framför tv:n med pojkvännen! :):) Är allt bra med dej annars? :)



Kram

2011-01-31 @ 19:28:51
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! jag skickar det här till lite olika bloggar.



Har du lust att byta länkar´? :) isf så länka mig och säg till så länkar jag dig, om du vill :)

ps rösta gärna på mitt sl bidrag hur acess kort ska se ut, om du har lust alltså? :) http://design.sl.se/bidrag/5737/



kram! / robinhoods.se - GRATIS DESIGNHJÄLP.

2011-02-11 @ 22:08:26
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />