flyg fula fluga.

Sitter och tråkar lite här ja. Ska nog ta och underhålla mig själv med lite singstar eller någonting hehe. Nu kliver mamma och pappa antagligen på flyget i Köpenhamn =), Dom sitter säkert och längtar ihjäl sig. Kommer själv ihåg når vi skulle till Egypten, då satt jag pigg och glad och sprallig som fan, i timmar innan vi ens skulle åka. Men en sak som jag verkligen inte såg fram emot var den 6 timmar långa flygresan, jag är så jävla rädd för flygplan! Tycker det är så otäckt och sitta där uppe i luften, mitt i ingenstans. Jag vågade knappt gå på flygplanet när vi skulle till Egypten. I och för sig så älskar jag ju långa resor men helst med bil eller buss eller någonting som iallfall håller sig på marken, hehe.
Nu ska jag gå och sjunga av mig lite grann, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />