ge mig värme!

hello blogen.
Här sitter jag och har kollat klart på Ugly betty och två avsnitt av Desperate housewives, En härlig söndag kan man lätt säga! Iallfall nu vet jag inte vad jag ska göra, jag har tryckt i mig den goda cheescake liknande saken från igår och tro mig!, DEN VAR GOD! Ska nog ta och göra en till om någon dag eller så.

Iallfall. Nu är det helt säkert, mamma och pappa åker imorgon till Antalya tror jag det hette, i turkiet och ska vara där i en hel vecka. Jag vill också åka förfan! Men denna gången får dom faktiskt åka själva hehe, tror nog inte heller jag skulle haft så kul med dom två tråkmånsarna, men vi kanske ska åka till sommaren med mina kusiner eller något, vi får se hur det blir med det. Tänkte gå ut och sätta mig i trädgåden eller så, men det är inte lika fint väder idag som det har varit, det blåser lite mer idag. Men jag ska ändå ut nu, vet inte var, men ut iallfall. Får väl sätta på mig någonting extra så jag inte fryser ihjäl.


Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: åh, vad gott med jordgubbar :) haha, men visst är det svårt att vänta tills den har stelnat helt? ;) tycker dessutom att det är godare när den är lite mjuk. mums!

2009-04-19 @ 18:06:32
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />