GLAD PÅSK!

Go dag!
Hann inte skriva igår kväll eftersom att den jävla internetsaken pajades och dog. Ja, så där fick vi vara utan internet en hel kväll :(, Iallfall vi vaknade för en stund sen, vår frukost var ju inte så nyttig kan jag säga er, Marabou choklad Amigo, hehe, men fyfan vad gott det är. Min papi ska snart hämta mig sen blir det hemåt , ska fixa mig och lite sånt för att ikväll blir det hem till storasyster med alla mina systrar och lite kompisar och sånt. Det ska bli kulkul. Plattade håret igår kväll, åh vad snyggt det är med mina nya slingor! love it! Hehe ja så kan man ju också uttrycka sig. Men shit vad snabbt mitt hår har vuxit, jag klippte mig för typ bara två månader sen och det har redan vuxit sig lika långt som innan. GLAD PÅSK på er alla förresten! Japp, nu ska jag gå och hjälpa min kusin med att städa lite. pussar.

Lyssnar på just nu : Avril Lvinge- girlfriend. Älskar den låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />