good morning.

Tjingeling!
Vaknade för en stund sen, har ätit frukost och nu sitter jag här. Har sovit såå bra inatt. Jag va så sjukt trött igår kväll ju!Iallfall, nu ska jag berätta lite mer om gårdagen. Jag blev upphämtad runt halv nio tiden så åkte vi till nån park med vattenfall och så, jättefint men svinkallt haha. VI tog lite bilder när jag typ satt på stenar i vettnet och sen fick jag klättra i träd och sånt. Lite annorlunda bilder, hihi. Jag har fått några bilder men inte på denna datorn, utan på den andra så jag kan inte lägga in dom nu. Lägger in dom senare, så får ni se.

Vet faktiskt inte varför jag sitter inomhus i detta underbara väder, Får se om jag ska hitta på nåt ute eller så. Men senare ikväll sak jag nog passa min storasysters barn. Ser ni så snäll jag är!? På en FREDAG dessutom! (a). Har faktiskt lite ont i halsen, kan bero på kylan igår kväll, vi var ju ute till rätt sen, runt elva tiden var det tror jag och jag hade ju inte direkt mycket kläder på mig heller.


Kommentarer
Postat av: afro

det stavas tjingeling :D haha va bara tvungen

2009-04-11 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />