kvällspyssel

Hejhej. Som jag skrev tidigare skulle jag fixa mina naglar och lite sånt. Jag kollade även på en film med min syster. " The sassy girl", hette den och den var ganska bra faktiskt. en kärleksilm var det iallfall. Sen efter det så städade jag lite i mitt stökiga rum, egentligen var de inte så stökigt men eftersom jag inte klarar av att det är lite stökigt och inte HELT rent i rummet så städade jag lite extra, hehe. Sen har jag målat naglarna och pysslat om mig själv lite grann. kommer lite bilder här så ni får se.


Såhär många fina och färgglada nagellack har jag, fast lite fler egentligen,
men jag hittade inte allihopa, men det är nästan alla.


Rosa blev det såklart. <3


tadaa! Mina är dock dom där korta fula naglarna haha, de röda är min systers.


PUSS på denna jättebra krämen som gör ansiktet mjukt och fint.


Såhär blev mitt hår. Eftersom att när jag duschade igårkväll bara satte upp det
i en knut direkt när jag kom ut så blir det såhär dagen efter :)

Japp, det var allt för dagen sötnosar! Nu sak jag gå och kolla på ännu en film med min storasyster, vet dock inte vilken det blir men vi får se. Skriver mer imorgon, pusspuss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Ja verkligen... det är så sjukt!

2009-04-17 @ 14:01:46
URL: http://miscela.blogg.se/
Postat av: Cat

Oj..det var lite nagellack där ja! =P Kul att kunna variera lite. Jag har bara några få olika färger nu..



Va söt du är.. Lite lik Kenza på presbilden. =)



Sv: Jaa åk dit om du får chansen!

Egypten är också jättefint!! =D Var där för många år sedan o red på kameler o klättrade på pyramiderna!=P

Taack! =)

2009-04-17 @ 14:08:00
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Cat

Okey!!

Jaa, håller med! Hon är jättesöt o vacker! =D

2009-04-17 @ 14:29:12
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />