love it.


Inte för att låta ego eller så haha, men jag älskar mitt hår! Men visst har jag mina dagar då jag vill bränna upp det helt och hållet. Men sen tänker man efter, "tänk om vi inte skulle haft hår", haha vi hade nog sett väldigt räliga ut tror jag. Iallfall så kom min söta mamma hem med ett paket med färg till slingor. Jag ska slinga om håret imorgon,blondt. Slingade ju det sist i somras, och gissa om jag har utväxt?! Haha så det är nog dags igen. Men det är det som är dåligt med slingor, gör man dom måste man göra om det sen för att annars har man en fruktansvärd utväxt och man kan ju inte gå runt med en ful utväxt i flera månader tills håret växt ut igen, iallfall inte jag. Men denna gången sak jag göra fler än sist så det kommer bli ljusare denna gången. Ja så ni får se imorgon hur det blir.Tror ni det kommer att bli fint?, svarat får ni tomorrow! Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />