loveley!

Min dag har varit underbar idag! Är på så bra humör idag, vet faktiskt inte varför. Kanske beror det på det underbara vädret?iallfall, ungefär såhär har dagen sett ut. Först gick jag upp klockan lite över sju. Så fixade jag mig och sånt, åt frukost sen stack jag till bussen och åkte iväg till praoen. Jag praoar ju på ett hunddagis i stan. Det har varit jättkul och ta hand om alla söta hundar och gå ut och promenera och så. Tro mig jag har promenerat en heeel del! Men det har iallafall varit roligt. Fick sluta tidigt från praoan, slutade runt halv tre typ. gick runt i stan och promenerade lite för mig själv, sen fikade jag också. Det var ändå ganska skönt att vara ensam faktiskt hehe. Iallfall, sen åkte jag hemåt. Eftersom att vädret fortfarande var jättefint, gick jag ner och bytte om till "solkläder", och gick ut och la mig i solen. Och jag var såå trött att jag tillochmed somnade i solstolen, ja så när jag vaknade kan ni ju tänka er hur min mage hade stekt ihjäl sig. Så nu har jag en fin gyllenbrun färg på min lilla mage, och så nu sitter jag här och säger hejdå till mamma och pappa, dom ska snart åka till flygplatsen sen blir det Antalya för deras del, glad för deras skull men ändå lite smått avundsjuk, hehe jag vill ju förfan också resa. Men ja, dom får ha det så kul. Nu ska jag bara springa ut och säga hejdå igen innan dom hoppar in i bilen, en hel vecka utan dom ska jag vara faktiskt.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />