Måndag.

hejhopp!
 
Shit! Klockan är redan sex. Tiden har gått jättesnabbt tycker jag. Lsutade klockan fyra idag iallfall, kom hem åt och nu sitter jag här. Har fått ha på mig dom satans kryckorna för min rygg var såå stel när jag vaknade och jag har skitont. Vi ska på en sån sak imorgon imorgon med klassen, nånting om trafiksäkerthet så ska man typ sitta i bilar och så ska man "krocka" och sånt för att veta hur det är och så. Jag kasnke inte kan vara med på det ju eftersom min rygg. Men jag får se imorgon hur det blir med det.

Klcokan närmar sig åtta och då ska vi ner till Centralstationen och hämta mamma och pappa! Åh, jag har saknat dom såååå mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />