massa folk.

Idag kommer det att vara väldigt fullpackat här i vårt hus. I och med att mamma och pappa är bortresta så har jag och min syster hela huset för oss själva, men inte idag hehe. Det är nämligen så att alla mina systrar ska komma hit. Med deras män och barn. Kaos kan man nog säga. Dom ska stanna här över helgen. Det ska faktiskt bli jättekul tycker jag. Fast ibland är det ju lite jobbigt när man är så många. Men egentligen är det faktiskt inte så hemskt som det låter att ha fyra systrar, men jag tycker nog lite synd om pappa som har levt ensam med 6 tjejer, nu räknar jag ju med mamma. Haha tänk att få uppforsta 5 tjejer, stackars lilla pappa.

Oh jag har saknat pappa och mamma så otroligt mycket, fast dom kommer ju hem på Måndag så det är inte långt kvar. =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Ja. Hon har underbar röst, så stark :D

2009-04-24 @ 21:21:20
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />