nighty nighty,

Här är lite bilder som jag har tagit under dagen... enjoy,


jag och sötnosen banjo. (prao)

glass i stan. smak: regnbåge,passionsfrukt & körsbär. mmm!

ännu mer jordgubbar i stan.

MITT NÄSTA MÅL ÄR ATT ÄTA MER BEN&JERRY'S PRECIS NU! <3

Ja det var nog allt tror jag, för ni kan inte ana hur jävla trött jag är! Har bara väntat på att det ska iallfall bli mörkt innan jag lägger mig. Men nu kan jag inte hålla ögonen öppna mer så jag ger upp. Ska ut på en kvällsrunda med Baby (
bobbie) sen blir det sängeeen för min del!
 pusss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Oj fel förlåt ! ja visst är den där frisyren häftig :) kanske inte något man går runt med var dag, men visst är dne cool



Åh Fudge Brownie är sååå god !

2009-04-24 @ 18:04:03
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />