*ont*

hejhej.
Jag sa ju att det skulle bli dåligt med inlägg idag, tyvärr. iallfall så kom jag hem från stallet. Sitter här med emma. Jag åkte dit runt halv tio tiden imorse och kom nyss, hem, är så jävla trött att det inte är sant. Och så la jag mig klockan tre så jag har bara sovit sex timmar, jag kollade på en film som heter The Woos, så jävla bra och rolig den är. Men ganaka gammal, hehe. Men den är verkligen sevärd!, satt och skratta typ skitmycket med mig själv. Iallfall, så har jag även sjukt ont i ryggen just nu. Vi hade balanshoppning, så vi hoppade men massa utan händer och så hände en lite olycka och så har jag skadat ryggen nu, kan knappt böja mig! Åjajaj! Ska hoppa in i duscen och skölja ryggen med varmvatten och se hur det blir sen. skriver lite mer sen, om jag orkar annars blir det super mycket bloggande imorgon ska ni se!
pussar.

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

låter läskigt med balanshoppning!



sv: japp, de har jag! :)

2009-04-16 @ 00:13:27
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />