ösregn! :(

Hann inte skriva innan hur mitt hår blev, tyvärr, jag fick skynda iväg till stallet. Men jag blev skitnöjd faktiskt!  Inte helt som jag ville men det kommer säkert bli bättre snart, det blir alltind krångligt i början. Direkt efter att jag kom hem från stallet promenerade jag och Bobbie hem till min kusin och han fick leka lite med deras hund. Sen följde mina två kusiner med mig hem och vi har suttit och haft det jättemysigt och grillat marsmellows ända tills det helt plösligt började ÖSREGNA!, Jag blev sjukt chockad det bara föll ner som små stenar. Så vi kom nyss in helt dy blöta, och nu kom min syster och min andra kusin hem så vi ska sjunga lite singstar och ha lite kulkul.
Här kommer lite bilder på hur mitt hår blev =)


Nytvättat så man ser inte så jättebra men jag hade bråttom.

Inte mycket bättre bild men ni får vänta tills imorgon eller senare isåfall haha.
 Nu sitter dom och väntar på mig därinna. Nu ska jag sjunga lite indiska låtar!

Vad tycker ni förresten?
kissesonyou.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: okej, nice! ;D jag ska också bli blond igen, fast inte förrän 4:e maj >.<

2009-04-08 @ 23:52:46
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />