ready to go.

Har legat ute på studsmattan och solat med bobbie en liten stund. Ah, det är så underbart väder! Man känner verkligen att sommaren är påväg nu, och det är ju verkligen inte långt till sammarlovat som ät så efterlängtat!
Efter att jag solade gick jag ner, fixade mig och så, snart ska jag äta sen ska min morbror hämta mig så ska jag åka hem till min kusin. Jag ska sova där, Det blir visst inget barnpassande ikväll *glad*, ahha men helt seriöst vem orkar sitta hemma och passa barn på en fredag. Det var faktiskt min syster som sa att hon nt behövde barnvakt,inte jag. Så jag hade ändå ställt upp om hon hade behövt! Ja, jag vet, jag är väldigt omtänksam och snäll! =)
 Japp nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, ska fylla magen med goda saker. Bloggar mer ikväll. Ha en underbar dag, som jag förmodligen också kommer att ha!


hello summer!



kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />