Tisdag.

hejsan sötnosar.
Vaknade för ca en timme sen, mitt lov är förtfarande igång,hehe. Tycker synd om alla er där ute som är i skolan just nu på någon tråkig lektion.iallfall, jag åt min goda frukost för en stund sen. Frukosten bestod då av: Två vändstekta ägg, ett glas multivitamin juice och en bulle! Så nu är jag mätt, kan man nog säga. Emma åkte till sin prao imorse men hon kommer tillbaka snart sen ska hon hem för att gå på nån konfirmations sak, men kommer tillbaka igen ikväll. För er som undrar varför hon är här så mycket nu är för att hon inte bor i Malmö och hennes praoplats är bara 5 minuter från mig så hon är här så att hon har närmre till praoen.

Ja, idag är det möte med ungdomsrådet klockan fem , vi ska träffa en massa politiker och så kommer det lite tidningar som ska fotta och skriva lite och sånt. Kulkul. Det är ju inte mycket kvar till Urix, längtar. Ska bli skitkul. För er som inte vet vad Urix är så kan ni kolla på www.urix.se, asså det är typ en Åsiktsfestival där ungdomar från Sveriga träffas och typ går på worshops och sånt på dagarna, men på kvällarna är det massa kul grejer. Jag har ju aldrig varit där så jag vet inte riktigt, men vad jag har hört av folk som vatt där har det varit jättekul.


pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />