top model

Har ätit klart min lasange och är proppmätt, Men en sak som jag alltid har plats för och är sugen på efter maten är faktiskt godis :$, borde inte äta så mycket godis eftersom jag börjar känna att jag får lite ont i tanden, håål on way! Jag faktiskt inte varför, men jag får alltid värsta godissuget när jag har ätit. Sitter nu med min godispåse i och ska snart slänga mig i soffan och kolla på top model 5 som är på tv nu. Jag har redan sett alla säsonger men jag har ändå hunnit glömma den här säsongen för det var jättelängesen. När börjar nästa säsong av Top Model, någon som vet? Det börjar väl bli dags snart tycker jag, älskar det! Nu ska jag gå och hämta nåt att dricka sen blir det tv.
Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />