torsdag

Hejhej.
nu har jag äntligen sovit ut ordentligen, jag var ju så otroligt trött! Men jag har fortfarande skitont i min rygg. Asså riktigt ont! Har ni kännt ibland när ni har ont i ryggen så typ när ni böjer er så bara får ni sån typ ryck i ryggen, som om någon sticker in en kniv, hehe. Ja iallfall så har jag såfort jag rör mig =(, Iallfall, nu så sitter jag här hemma vaknade för en stund sen. Är ensam hemma, skitskönt, älskar att vara hemma själv. Vad händer today då?, själv ska jag nog bara ta det lugnt och vara hemma eftersom jag inte kan göra så speciellt mycket med min dumma rygg. Ska kolla lite saker i datan och sånt nu.
puss.


Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

härligt att vara hemma själv :D



sv: ja, jag har gjort så det visas i varje inlägg:P

2009-04-16 @ 12:43:54
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />