Torsdag.

hejsan. Dålig uppdatering idag.. IGEN! Men jag slutade praoen så stack jag lite till stan och kollade runt lite, det finns såå mycket fina grejer i affärerna just nu. Blev skitsur att jag inte hade mina pengar med mig så jag kunde köpa någonting, så där gick jag helt deprimerad och kollade på alla fina grejer jag inte kunde köpa. Iallfall, efter att jag slutat prao så sms:ade min syster mig och frågade om jag ville med ut och äta och så med henne och min andra syster. Så lite senare mötte jag upp em och så gick vi och åt supergod China Box, älskar det! Sen gick vi och satte och lite, det är skitfint väder idag. Så köpte vi jordgubbar, jättegoda var dom. Efter det köpte vi glass och sen kom min systers man och hämtade oss. Sitter här nu och håller på att spy av allting som jag har stoppat i mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />