Torsdag

Hejhej. dålig uppdatering? JO tack jag vet!, haha ska blogga lite extra nu bara för det. Har inte haft tid för data idag faktiskt. Det har varit så jävla fint väder ju! Då ska man ju klart vara ute i den fina solen. Ah, jag är skitglad att det har börjar bli varmt nu, äntligen. Bara att vänta på den sega sommaren som verkligen är på gång att komma fram. Har varit ute med några kompisar och bara suttit och snackat och haft massa kul. Och jag har fått märke av mitt linne på ryggen, fick lite färg! Haha helt sjukt ju, men jag får så jävla lätt färg av solen. Kom hem för ett tag sen, tvingade min älskade mamma att köra mig till konsum så jag kunde köpa två älskade Ben&Jerry's glass, börjar nog bli beroende eller något.

Igårkväll hann jag inte skriva ett sista inlägg, kom upp en VÄLDIGT överraskande sak. Så jag och syrran gick iväg och fixade lite saker, kom hem vid tolvtiden. Sen la jag inte mig förens ett - halv två tiden så jag missade första lektionen idag också. Måste skärpa mig, verkligen! Hade även utvecklingssamtal idag, gick ju skitbra faktiskt. Jag har höjt mig jättemycket sen sjuan, då jag knappt var i skolan. Men jag är väldigt glad över mina betyg än så länge haha. Men jag ska höja mig ännu mer. Ja det var väl det senaste, vet inte vad som händer nu ska väl bara ta det lungt och lite senare hoppa ner i sängen, börjar bli lite trött. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />