trashiga byxor, så fint!

Såg en sak som en tjej som heter Lindahade gjort, egna trasiga byxor med spets under. Det blev såå fint tyckte jag. Väldigt smart faktiskt. Jag ska nog också ta och testa experimentera lite med mina byxor. Hoppas bara det blir fint.

Såhär har tjejen gjort ( jag har kopierat bild och text:

  

Jag började med att leta upp ett offer. Köp spets eller sno en duk av mormor.      


  

Mordvapnet i hand. Sen gällde det att riva sönder jeansen mer än fingrarna.

Inte det lättaste.


     

Textillim, spets och sax var allt som behövdes. Lite tålamod också förresten.  


          

Vräng offret och sen är det bara klä på sig det nya plagget =)

Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: sanny

faktiskt skitsnyggt (:

2009-04-20 @ 21:53:58
Postat av: F I A H ♥

oj, snyggt!;o

2009-05-04 @ 10:15:04
URL: http://ffiiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />