wonderful day

hejhej bloggen
Det blev tyvärr inget sista inlägg igår eftersom att vi kom hem runt halv fem tiden och tro mig, jag var TRÖTT! Jag ville bara hem till min sköna säng, och så har jag sovit som en stock :), Vaknade klockan halv ett vilket är ganaka tidigt tycker jag med tanke på när jag la mig igår, eller imorse rättare sagt. iallfall vi hade skitkul igår, såhär såg kvällen ut ungefär, Vi åkte dit runt tio tiden och där var massa kompisar och mina systrar och deras män, sen så åt vi runt tolv tiden haha, skitgod mat!, Sen blev det massa musik, Uno-spelande och massa annat kul. Jag har ätit "frukost" eller vad man ska kalla det för en stund sen och så kom min systers underbara unge hit. Den lilla skiten springer där ute och plågar min älskade bobbie så det är nog bäst att jag går ut dit snart hehe. Förresten så är den jättefint väder idag, IGEN! =)
Ja nu hör jag lite oljud utifrån så det är nog bäst att jag går nu hehe
.
pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />