1 day left.

hejhopp!

Har i stort sätt inte gjort ett piss idag, vaknade runt tre tiden. Åh jag hatar mina dumma sovvanor. Jag vaknade 11 igår för att jag tänkte att jag kanske skulle lägga mig tidigar, men ikke! Jag kunde inte somna förens fyra imorse. Däeför vaknade jag så sent som jag gjorde. Jag vet inte hur jag ska fixa det här. Skolan börjar ju lixom om 3 dagar. "/

Sitter just nu och lägger in lite bilder i datorn som jag har tagit under denna tråkdag. Lägger nog in några här lite senare haha. Asså helt seriöst så börjar jag bli vääldigt rastlös nu, har tråktråk. Vill ut, men jag orkar inte. Orkar inte göra något alls! Ska nog bara vara hemma och ta det lugnt och så tror jag. Ja nu sak jag faktiskt fortsätta med mina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />