im back on tack.

hahah Ja jag hoppas det iallfall, men jag ahr verkligen inte orkat med bloggen på sista tiden. Speciellt inte när min j*vla kamera-sladd itne vill funka, då kan jag ju inte lägga i bilder. Och det är ju direkt inte så kul att bara lägga in en massa texter, liksom vem pallar sitta och läsa om min vardag hela tiden haha. Men jag har fått ta bilder och så med min mobil nu medans sladden inte funkar.

Iallfall så var skolan idag skitdag! Hatar torsdag, börjar åtta och slutar fem över fyra, rena tortyren förfan! Och liksom vi har kasnke fem minuter bara mellan varje lektion, buhuu! Men en sak som gjorde min skol dag lite bättre idag var nog att jag fick ett samtal av "The Studio", och blev erbjuden att bli fotograferad och såklart tackade jag ja hihi. Så på lördag ska jag åka till Turning Turso där de har sin studio och så ska jag fotograferas där, ser faktiskt fram emot det, ska bli jättekul.

Kom hem för en stund sen, var ute med roro lite, vi gjorde inte så mycket. Satt mest och snackade och luffade på dagiset, som vanligt. Är så sjukt trött nu faktiskt, men jag måste hålla mig vaken. för att om jag somnar nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll när jag verkligen måste sova. Ska faktiskt springaupp och hämta mobilen, sen har jag tänkt att lägga in lite bilder och så som tagits under senaste tiden då jag varit väldigt frånvarande från bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />