pic's - fotografering i skolan.


såhär såg jag ut innan man "spökade" ut sig, som min lärare säger.
och ja!, jag bjuder på denna!


fatta hur modig jag är nu som lägger upp dessa bilder på bloggen. Men ja, jag har förminskat dem lite faktiskt haha. Men sådär hade jag faktiskt tänkt att se ut! .... MODIGT! oh gud, hur fan kan man vela se ut sådär på fotograferingen, kändes nästan lite tungt i huvet med allt smink :)... och jag fattar fortfarande inte att jag lägger ut dessa bilder :| jag bjuder verkligen på mig själv haha. men jag tycker faktiskt jag liknar en viss liten tös på den högra lilla bilden, tycker ni inte det?

PS. Måste bara säga att jag aldrig någonsin i mitt förhoppningsvis långa liv, ALDRIG nånsin kommer ens tänka tanken på att verkligen spöka ut mig sådär i verkligen, dvs att jag sminkar mig så pass mkt att det blir för tungt för huvudet :), var bara tvungen att informera er, så ni inte tror jag ahr nån skada i huvudet och tror att jag går sådär bland folk, nejnej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />