sladdjävel.

Såå! Nu har jag ätit, gjort lite annat på datan och så. Pizzan blev fanimej lyckad, haha! Den blev skitogd faktiskt, till min väldigt stora förvåning. Är iallfall mätt och tjock nu, sitter och kollar igenom lite bilder och så från dagarna som varit. Hittar inte min jävla sladd till mobilen så jag kan inte lägga in bilder. Men jag lägger in de så fort jag hittat sladden.

Igårvar ju sista dagen på Malmöfestivalen, så jag stack dit med afro och roro, lite senare kom melisa. Vi träffade även en massa annat folk där och så som vi avr med. Jag och dittan åkte BOOSTER haha... igen, för mig då! Har åkt den 4 gånger nu. Så jävla rolig den är, men jag skrek halsen av mig fan. Efter det åkte vi alla en till karusell och sen gick vi runt och massa sånt vanligt som man gör på en festival. Kom hem runt ett tiden och var jävliigt trött så det blev the bed på sekunden för min del!



vi träffade även på Lazee <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />