svar på frågor.



Fick lite frågor, men "anita" har antagligen ingen blogg så jag svarar i ett inlägg och hoppas hon tittar in igen och får svar på sin fråga haha =)

jag vet inte om hon menade att jag skulle skriva ner lite låtar som jag lyssnar på eller vad, men jag chansar på det haha. Just nu är det ganska många bra låtar som är mitt huvud faktiskt, båda gamla och nya. Några av dem är:

* Love story- Taylor swift.
* Always be my baby- Mariah carey.
* So fine- Sean Paul.
* Falling down- Space Cowboys.
* Better on the other side- The Game.
* Kun for mig- Medina.
* El strip club- Erick Right
* Standing Soldier- Demarco.

japp, dessa är faktiskt några av låtarna som har varit igång in my head den senaste tiden.

Och som svar på de andra två frågorna om skolan så vet jag faktiskt inte vilken linje jag vill gå, tycker det är så jobbigt att behöva välja linje för vad man ska utbilda sig till redan nu, det är väldigt komplicerat. Men jag har tänkt på vilka skolor jag skulle kunna tänka mig gå i och de är Latin eller Borgar... Bara en tanke. Men man vet aldrig med tiden. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />