the studio.

hejhopp.

Idag har jag varit och blivit fotograferad i turning turso. Var i The Studio. Tyckte faktiskt det var jättekul. Först när vi kom fick vi fylla i lite saker och så, sen blev jag sminkad av en sminkös, som var väldigt duktig. Efter det fanns det typ platt/lock-änger, spray och allt det där som behlvs för att fixa håret så det gjorde jag också. Sen var det bara att vänta på sin tur.

Fotograferingen var i ett rum, med olika väggar och färger och sånt med soffor, stolar och så. Fotografen var jättesnäll, och det var ju såklart de andra som jobbade där också, men dock så var sminkösen en aning stressande och verkade allmänt sur. Men annars var allt annat helt okej. I slutet av fotograferingen så frågade fotografen om jag ville skriva kontrakt om att han fick änvända mina bilder och sånt skit, och såklart ville jag det, höhö. Så pappa fick åka dit och skriva på massa papper. Sen fick vi gå in i ett litet rum och kolla på bilderna och så, blev faktiskt inte så nöjd med de flesta bilderna, men de va ändå okej. Men jag kände inte att jag ville ha med någon hem faktiskt. Och bilderna var ju åsså sjukt dyra, liksom ca 385 för en bild?, överdrivet faktiskt! Hela besöket tog ca 4 timmar och jag kom hem för ett tag sen, åkte dit vid 12 tiden i förmiddags.

Nu sitter jag och har typ inget att göra hemma, men snart kommer mina systrar hit och så ska vi äta middag och lite sånt. skriver nog lite mer sen, och lägger nog in lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa, hon är grym!

2009-08-29 @ 18:15:58
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />