trött som f*n!

Åh gud jag e så otroligt trött. Men vill inte gå och sova. För då vet jag att jag inte kommer kunna somna inatt. Så därför har jag bestämt att jag ska försöka hålla mig sysselsatt tills det är dags för att lägga sig haha. Får väl se hur det går med det...

Iallfall så kom jag hem från skolan runt fam tiden. Sjukt sen, jag vet. Man kan nästan tro att jag går på högskola eller nåt ju!, Jävla bajs schema. Men vi slutade faktiskt klockan fyra idag, vi var ju och badade på segevångsbadet så det tog en tid att basta och ta sig hem och allt det där höhö. Simtestet gick allmänt bra tror jag, tror jag fick godkänt på det haha, inte som förra gången då jag fick göra om det satans sim testet tusen gånger. Åh trodde nästan jag skulle dö idag när vi skulle simma 200 m :|, mm jag vet, dålig kondition! Men ja, sånt e livet.

Nu sitter jag här och tråkar röven av mig, ska snart upp och äta eller något. Så att tiden fördröjs haha, vadå desperat? 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />