you spin my head right round...

hejhopp.

Sitter och gör ingenting faktiskt, vaknade för ett tag sen, men jag har kollat på tv och sånt. Sitter med min syster nu och säger hejdå, hon åker till turkiet om nån timme, fyfan vad avundsjuk jag är! Jag vill ju åsså! Och så åker hon till samma hotell som vi var på så det är ännu mer ångest :(, haha nej nu sak jag inte vara taskig, jag hoppas hon har det kul där.

iallfall så kom jag hem runt ett, halv två tiden igår natt, var ju på malmöfestivalen. Det var faktiskt jättekul. Jag åkte dit med melisa och reham men vi träffade massa folk där också. Och vet ni vad?! Jag åkte Booster, fyfan vad jag skrek asså fyfan haha, jag och melisa såg ut som två skräckslagna idioter i chocktillstånd, vi satt och höll hand och skrek allt vad vi kunde, sen efter det åkte vi en till karusell. Sen typ gick vi runt, åt och massa sånt.

Lite senare träffade jag mina systrar och var med dom, och då åkte vi ännu en karusell. Asså jag lovar jag har nog aldrig varit med om något snabbare! Ett tag trodde jag att karusellen hade hackat upp sig och skulle typ slänga av oss eller någonting hahah, och jag som aldrig är rädd för karuseller blev rädd som fan just då! Det blev iallfall en jävla massa snurrande igår kväll, hade en jävlans huvudvärk efteråt kan jag säga er! När jag kom hem satt jag vid datorn till typ fyra tiden sen däckade jag, var sjukt trött. ÅH idag är sista natten som man kan vara uppe länge, sen börjar f*tt skolan! :(

Ikväll kommer även min kusin hem från Stockholm, har inte träffat henne på ett tag så jag ska nog träffa henne ikväll, det ska blir kulkul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />